diablo java a OOo

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Aug 21 20:26:40 CEST 2006

Ondra Koutek wrote:
> 1) OOo 2.0 jde s diabolo krasne, ale posledni verze z portu mi dava
> nejakou chybu
>
> 2) Lisi se to pristupem. diabolo de-facto instaluje jen balik JDK primo
> pro FreeBSD, zatimco JDK jej kompiluje. Bohuzel pro kompilaci je potreba
> uz mit JDK, takze se to resi obezlickou:
> - Instralace Linuxove emulace
> - Instalace Linuxoveho JDK z binarniho balicku
> - Kompilace FreeBSD verze JDK
>
> A bohuzel pri upgradu se stale pouziva linuxove JDK a ne to co jste uz
> jednou nainstaloval, takze mate v systemu hromadu zbytecnosti.

Nevim, jak to bylo presne mysleno s tim upgradem, ale pokud vim, tak se
Linuxova JDK pouzije jen pro "bootstrap" (snad se tomu tak vazne rika
:]) - tedy pro instalaci (kompilaci) te FreeBSD nativni JDK, jakmile j
jednou v systemu nativni JDK, lze s naprostym klidem odinstalovat
vsechne ten "linuxovy bordel", nechat si pouze nativni JDK a
javavmwrapper a vesele upgradovat na stale novejsi verze nativni JDK z
portu. (delam to tak asi rok a vazne pro upgrade nemam v systemu
linuxovou javu)
A kdyz uz jednou tu nativni JDK nekde mam a potrebuju ji na dalsi stroj,
tak si ji tam prenesu jako binarni balicek (klidne ve starsi verzi a
nasledne na cilovem stroji kompiluji novejsi, opet nativni, bez potreby
toho linuxoveho balastu, ktery k nicemu jinemu nevyuzivam)

Miroslav Lachman