diablo java a OOo

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Aug 21 12:23:35 CEST 2006

1) OOo 2.0 jde s diabolo krasne, ale posledni verze z portu mi dava
nejakou chybu

2) Lisi se to pristupem. diabolo de-facto instaluje jen balik JDK primo
pro FreeBSD, zatimco JDK jej kompiluje. Bohuzel pro kompilaci je potreba
uz mit JDK, takze se to resi obezlickou:
- Instralace Linuxove emulace
- Instalace Linuxoveho JDK z binarniho balicku
- Kompilace FreeBSD verze JDK

A bohuzel pri upgradu se stale pouziva linuxove JDK a ne to co jste uz
jednou nainstaloval, takze mate v systemu hromadu zbytecnosti.

Ondra