DNS a DHCP

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Aug 18 11:56:30 CEST 2006

prosim o radu ohledne nastaveni DNS  a DHCP.DNS je funkcni,A i ptr
zaznami jsou v poradku,ale nevim,jak mam presvedcit DHCP,aby prideloval
adresy podle toho jak jsou definovany v DNS. Je mi o to,ze pokud ma
treba uzivak Jirka v DNS nastavenou IP 192.168.0.150,tak aby ji tak
pridelila i DHCP,ktera samozrejme prirazuje IP  z prideleneho rozsahu
tak jak prichazi pozadavky.Jediny reseni,ktery me napadlo je v DHCP
natvrdo svazat IP a MAC,ale to je moc prace a nechce se mi do toho.
mam free BSd v6,0,bind a isc-dhcp.

melo by to jit automaticky,nekde jsem videl pred nejakzm casem navod,ale
nemuzu jej uz nalezt

diky za kazde postrceni

--
s pozdravem