Zalohovanie dat vo FreeBSD

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Aug 16 08:27:14 CEST 2006

Peter Rosa napsal(a):

> Nezblazni sa ten zapis v momente, ked zacne citat nejake bity, ktore sa
> mu v nasledujucom momente zmenia?
>
> Alebo 100%-nym riesenim je spustit to v single-user rezime?

Ja ako samouk, a zaciatocnik to doma riesim tak, ze bootnem
stroj z live CD a tak kopirujem subory. Pripadne nainstalujem
holy, bosy system na volnu particiu, bootnem ten system a
zalohujem / kopirujem data. Obycajne mam nejaku volnu particiu
aby som mohol vyskusat novu distribuciu, pripadne zacat instalovat
novu release FreeBSD, zatial co pouzivam staru. Ak nemam volnu
particiu, tak ma isti stary 800MB disk v sufliku ...

Urcite sa to da aj elegantnejsie, ale ja som na nic blbovzdornejsie
neprisiel. Da sa to asi urobit aj v single user mode, ale
ja ako neexpert sa v single user mode pohybujem iba s tazkostami.
Nie je tam nastaveny shell, path, dokonca ani terminal.

tolko mojich 60 halierov

Stano