regulace txpover u ath

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 14 12:48:06 CEST 2006

Cizek.Milan napsal/wrote, On 08/14/06 12:27:

> pokud vykon nastavim a prikaz projde, stale nemam jistotu ze se to opravdu stalo?

	Ano, Respektive - limit bud' vubec nenastavi nebo se nejak nastavi -
ale nemusi to byt pozadovana hodnota. To je zalezitost konkretniho
firmware a karty.

	Jak uz jsem psal, odladac zpetnym dotazem po nastaveni zjisti aktualni
nastavenou hodnotu - ale nezkouma, jaky je jeji vztah k hodnote
pozadovane a tedy zda vubec doslo k nejake zmene a k jake. A ziskanou
hodnotu, pokdu jsem neco zasadniho neprehledl, dale nijak nepouziva -
tedy ani k predani vyssim vrstvam.

> A to, ze mi na dalsi ifconfig vypise u txpower mou hodnotu

	Nemam tady ani jeden pocitac ve vhodne konfiguraci - ale dosud jsem mel
zato, ze ifconfig tohle vubec nevypisuje. Je trivialni to vyzkouset a
zjistit, ze se mylim - pak muzeme zacit zkoumat, odkud bere zobrazovanou
hodnotu. Me se ale zdalo, ze interface, pres ktere tohle nastaveni
prochazi je jednosmerne ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz