omezovani stahovani

Milan Lysa Milan.Lysa at progeo.cz
Fri Aug 11 14:47:17 CEST 2006

Mel bych jedno volnejsi tema na patek:
Probihala tu debata, zda ma smysl omezovat rychlost stahovani, zda je to
vubec mozne (ALTQ a spol.).

Premyslel jsem o variante, ze prichozi pakety budou UDP a zcela ucpou
linku a zahazovani nic neresi. Odesilatel neceka na ACK, nelze to tedy
ovlivnit ani pozdrzenim odchozich paketu.
Jak to tedy dela muj provider, kdyz mam omezeni na 1MBit? Napr. ja
stahuji od nekoho s pripojenim 50Mbit, muj provider ma limit napr.
100Mbit. Znamena to, ze k providerovi se tlaci data 50Mbit, on jich
vetsinu zahozi a me preposle 1Mbit? To tezko, ze?

Vite nekdo, jak to tedy funguje?

Milan Lysa