Portupgrade php-4.4.1 na 4.4.3 - problem

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec at fem.uniag.sk
Thu Aug 10 13:21:53 CEST 2006

Juraj Chlebec wrote:
> Ahojte,
>
> PHP som mal nainstalovane ako modul pre Apache2. Spustil som portupgrade
> na subj. Vsetko prebehlo bez problemov len ked som dal apachectl
> restart, vyhodilo mi:
>
> fem1# apachectl restart
> Syntax error on line 282 of /usr/local/etc/apache2/httpd.conf:
> Cannot load /usr/local/libexec/apache2/libphp4.so into server: Cannot
> open "/usr/local/libexec/apache2/libphp4.so"
>
> Co je pravda pretoze tam ta kniznica nie je. Ako som spatne pozeral
> zistil som ze ani v ports/www/ neexistuje adresar mod_php4 (co sa mi
> [...]

Ok, uz som si pomohol sam (aj ked stale neviem v com bol problem).
Nechal som si skompilovat ports/lang/php4 prikazom make WITH_APACHE=yes
a potom som nasiel v adresari ports/lang/php4/work/php-4.4.3/libs
potrebny subor libphp4.so a nakopiroval som ho tam kam patri
(/usr/local/libexec/apache2) Potom uz apachectl restart zbehlo bez
problemov.

Juraj Chlebec

--
Juraj Chlebec