Portupgrade php-4.4.1 na 4.4.3 - problem

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec at fem.uniag.sk
Thu Aug 10 13:04:56 CEST 2006

Ahojte,

PHP som mal nainstalovane ako modul pre Apache2. Spustil som portupgrade
na subj. Vsetko prebehlo bez problemov len ked som dal apachectl
restart, vyhodilo mi:

fem1# apachectl restart
Syntax error on line 282 of /usr/local/etc/apache2/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache2/libphp4.so into server: Cannot
open "/usr/local/libexec/apache2/libphp4.so"

Co je pravda pretoze tam ta kniznica nie je. Ako som spatne pozeral
zistil som ze ani v ports/www/ neexistuje adresar mod_php4 (co sa mi
mari ze svojho casu bol).

Rad by som vedel ci si portupgrade zapisuje nejaky log (ak teda nieco
podobne ma) a kde ho najdem. Co som asi porobil zle?

Dakujem za rady.

Juro Chlebec

--
Juraj Chlebec