swap_pager: indefinite wait buffer

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Aug 7 14:14:27 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
> Dan Lukes napsal/wrote, On 08/07/06 12:26:

[...]

> 	Pokud by se gmirror choval podobne, riskujete, ze vam kvuli testy cely
> disk z RAIDu odstavi jako vadny.

Diky za vysvetleni i v tom predchozim mailu. Disk z gmirroru to
nevyradilo. Vetsina systemu (ktere mam nastarosti) je pres noc temer
nevytizenych, takze spusteni testu v noci by nemelo mit zadny velky
dopad na provoz. V tomto pripade je vsak podle me nejvetsi problem v
tom, ze test vubec nestihne probehnout v predem uvedene dobe a system se
stava nepouzitelny na vic jak deset hodin, pravdepodobne vsak az do
rucniho preruseni testu, ktery se patrne vubec nehodla dokoncit.
Zkusim se s poskytovatelem dohodnout na vymene disku za uplne jine
modely, jelikoz mi tam dalsi disk zacal vyhazovat DMA timeouty a Offline
uncorrectable sectors, tak to uz je na me s touhle serii SATA Seagate
vazne trochu moc.

Jeste jednou diky

Miroslav Lachman