swap_pager: indefinite wait buffer

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Sun Aug 6 14:44:14 CEST 2006

> 	To bych nedelal. Je pravda, ze swap rozdeleny na dva disky ma vetsi
> pruchodnost nez swap na jednom disku, ale zaplatis za to tim, ze pri
> zavade kterehokoliv disku ti system spadne. Pokud das swap jen na jeden
> disk, pak je riziko padu mensi - nastane jen pro zavade prave tohohle disku.

  ^-- A to je prave dovod, preco sa niekedy aj swap mirroruje. AFAIK, na
Sun-och je to vcelku pouzivany pristup. Zvycajne sa zvazuje kompromis
medzi dvomi alternativami: mirrorujem aj swap, ked mi odide jeden disk,
nic sa nedeje, ale hrozi, ze sa o tom ani nedozviem. Alebo swap
nemirrorujem, ked odide disk, lahne server (lebo skuste mi ukazat
solarisovu masinu, ktora swap nepouziva) a ja viem, ze mam riesit problem.

J.