DVD region

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Aug 2 11:50:57 CEST 2006

Dan Lukes píše v st 02. 08. 2006 v 11:38 +0200:

> 	To je pravda, presto to nemusi byt v rozporu s tim, ze konkretni
> prehravac nastaveni regionu ignoruje.
>
> 	Nastaveni regionu se tyka pouze toho, zda od mechaniky obdrzim
> desifrovaci klic na ctena data - a ten obdrzim jen v pripade, ze
> nastaveny region mechaniky odpovida povolenym regionum vlozeneho DVD.
> Vlastni pravo cteni sektoru vsak neni timto mechanismem nijak naruseno -
> ty mohu cist vzdy.

Zatim vsechny mechaniky, ktere jsem mel tu cest mit v pocitacich, se
chovaly tak, ze pri pokusu o blokove cteni sifrovaneho obsahu bez
predani prislusneho klice, system necetl nic a dal error odpovidajici
chybe povrchu...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie