Instalace NOD32 na BSD 4.11

PeSe pese at pese.sk
Thu Jul 27 21:20:09 CEST 2006

no s tym nodom to nie je uplne najhorsie, ale moze to s nim byt naprd.

Dovodom, preco to chce miestami celkom prehistoricke kniznice, bude
AFAIK snaha o podporu aj tych, ktori pouzivaju prehistoricke verzie systemu.

Prosim nenadavajte mi. Viem preco to pisem (nechcem a z istych dovodov
ani nemozem hovorit) a pokial sa to nezmenilo, je to policy Eset-u.
Snaha o to, aby ich sw bol spustitelny aj na niecom co je starsie ako
rok - dva, nie je zla, mozno vsak trochu tazkopadna. Druha vec, opat,
AFAIK, BSD verzia je "klonovana" z linuxovej a teda mozno ze aj to moze
prinasat iste "nekonzistencie", ktore sa daju "osetrit" starsou
kniznicou a pod.

PeSe