Instalace NOD32 na BSD 4.11

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Jul 27 10:47:14 CEST 2006

On Thu, 27 Jul 2006 10:32:48 +0200, David Flegl wrote
> Uvidime, treba budu nodem donucen, ale radsi bych to nechal :-))

Ak chces NODa pouzit ako antivirovy filter pre postfix, odkazem ta na moj
prispevok do tejto konferencie:

http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2006-March/015863.html

NOD je vynikajuci antivir, pouzivam ho na desktope, chcel som ho samozrejme
pouzit aj priamo na serveri, co som spravil, no a z vyssie uvedeneho dovodu
som sa rozhodol NODa po vyprsani licencie odstavit a nechat tam len ClamAV.

Tot moj nazor.
PiFtiK