vtun a zarizeni tun v 6.1R

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jul 19 09:56:41 CEST 2006

zdravim

mam nalehavou potrebu propojit tunelem ktery realizuji pres vtun sw propojeni 3
stroju na jeden centralni. pres if_tun

kterekoliv 2 mi funguje, ale 3 zaroven ne, s toudle hlaskou:
Jul 19 09:37:53 queeg500 vtund[99506]: Can't bind to the socket
Jul 19 09:37:53 queeg500 vtund[99506]: Can't establish UDP session

neni to chyba konfigurace (myslim) protoze mi jedou libovolne 2 tunely zaroven, pouze
kdyz pridam libovolny 3ti tak to prestane fungovat

ptam se tedy - vite nekdo o takove chybe? provozujete nekdo vtun/if_tun s 3mi a
vice sitemi?

diky za odpovedi

roman

p.s. konfigurace vtun je na www.mzm.cz/vtund.conf, pokud tam nejakou chybu mam
tak mi prosim reknete. ja pocitacum moc nerozumim ;)