Spamassassin - rozdilny rating spamu

Honza devxys at gmail.com
Tue Jul 18 17:03:13 CEST 2006

Dobry vecer panove a damy,

chtel bych se zeptat na jednu vec ktera mi neni jasna, dost mozna ze
jako spravne BFU tapu zbytecne ve tme takze evn. prosim o primerenou
davku tolerance :)
Mam mailserver na FBSD rel. 5.4 s base sendmailem (spamass-milter),
spamassassinem 3.1.0 + razor2, dcc, pyzor (z portu).
Podle logu vse funguje jak ma ale hodnoceni spamu je "male" a i podle
hlavicek emailu se zda, jako kdyby emaily neprochazeli vsemi testy.
Posledni co me maximalne udivilo bylo, kdyz jsem testoval spamassasina
prikazy:

spamassassin --test-mode < spam.txt
spamc -c < spam.txt

U prvni volby je ratig spamu napr. 26, u spamc je 4.9 (coz je hodnota
ktera je vysledne i v hlavicce emailu).

Sem blbej ja nebo "jenom" delam neco blbe ?

Diky za radu

Honza