sendmail - omezeni uzivatelu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Jul 18 09:19:25 CEST 2006

Zdravim,
netyka se to primo fBSD, ale snad mi to odpustite.
Pouzivam sendmail, s kterym bych potreboval udelat jednu atypickou vec :-)

Zakaznik omezuje uzivatele, co kdo muze a tyka se to i mailovani.
Uzivatele si muzou posialt maily jen lokalne (domena firma.local), jen
vybrani pouzivaji firma.cz.

Uvazoval jsem, ze by se mi vice libilo, kdyby byla jen jedna domena
(jinak musim v post. klientech nastavovat 2 ucty, nekteri uzivatele se
pletou, chteji poslat mail do inetu, ale posilajiho z neco at firma.local,
...).

Pujde v sendmailu nejak vyjmenovat, kdo muze posilat a dostavat postu z
inetu?  Neznam sendmail dokonale, napadaji me takove veci jako pouzit
genericstable nebo treba nejaky parametr spamass-milteru (ktery mi tam
stejne bezi - tim myslim nejaky blacklist).

Nebo to jde nejak jednoduse a me to nenapada? :-)
Diky za rady

PM
--
# Petr Macek