gmirror FAILURE - device detached (bylo gmirror Flags: DIRTY)

MeX mex at localnet.sk
Mon Jul 10 12:55:18 CEST 2006

On Mon, 2006-Jul-10 at 11:57:34 +0200, Tibor Gres wrote:
> mam podobne seagate disky:
> ad4: 238475MB <Seagate ST3250823AS 3.03> at ata2-master SATA150
> ad6: 238475MB <Seagate ST3250823AS 3.03> at ata3-master SATA150
>
> robili mi podobne veci ako aj tebe. dochadzalo ku READ problemom z daneho
> disku. nasledne bol odpojeny "od systemu" a tym padom aj odpojeny z raidu.
>
> moznych pricin preco to robi, moze byt viacero. pocinajuc zlym kablom
> konciac chybnymi blokmi na disku.
> odporucam prejst disk diagnostickou utilitou, pripadne vymenit kabel. ku
> tymto problemom v mojom pripade dochadzalo pri zvysenom pocte I/O operacii
> [...]

Aka to bola pricina v Tvojom pripade? Fyzicky vadny disk, kabel? Ak to bol
problem s fyzicky vadnym diskom, pomohla diagnosticka utilita alebo rovno
reklamacia? Stalo sa mi 1 alebo 2x, ze diagnosticka utilita vyhodnotila disk
po long-teste ako "error free", pritom SMART diagnostikoval problemy a disk
aj bol fyzicky vadny. Ako si problem nakoniec vyriesil? Vymenou disku? Kabla?

MeX