Nove lacne servery od IBM

Matysek maty at piskotek.cz
Thu Jul 6 17:05:43 CEST 2006

DD.

  Na eServer 206m funguje FreeBSD vcelku bezproblemu az na ovladace radice,
ktere mi nechteli fungovat a tedy prisel na radu stycek google, ktery
ovladace dodal.

  U IBM je problem, ktery se snim vlece dlouho pri servise komponentu a
dokaze odmitat jakykoliv HW, ktery neni z te serie. Pri zniceni mechanika
po zaruce se nam nepodarilo dat do chodu mechaniku jinou,nez-li IBM a i s
nekterymi byl problem a museli jsme kupovat serii, coz je drahy orisek.

Dobre jsou na tom s podporou FreeBSD Fujitsu Siemens nebo SUN. Dell
odzkouseny nemam a nemohu slouzit.

Maty