Nove lacne servery od IBM

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Thu Jul 6 16:34:32 CEST 2006

Zdravim

ako firma sme IBM Business partneri.
* tu x100 by som si nekupil, je to blato na urovni HP ML110
* x206 s tymto strojom (osobne som nasadoval 5ks) nebol najmensi
problem. a pokial ti staci P4, odporucam
* x206m tam je uz trosku horsi ten HW (to fabricke spracovanie mi
nesedelo s IBM), ale da sa to a pokial sa nemylim.
  Jediny problem, ktory mi vznikol bol na x226 (Tomi s tym bojoval) s
radovou kartou ServeRaid7e, ktoru system pri instalacii ani za boha
nechcel poznat.
* x236, tu son nenarazil na ziadne zasadne problemy, preco nie FreeBSD
to iste by som povedal ze plati pre x336.
* x306 by som mal mat na stole v priebehu mesiaca.

Zaver? Flame nema zmysel, ale pri cenach ake IBM dava (ak nenatrafis na
obchodnika, co si za tvoj server chce kupit bmw) odporucam.

Pre drobne vychytavky, potom osobne.

	PeSe