benchmark linux2.6 vs bsd6 na smp strojich

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jun 29 18:38:51 CEST 2006

On Thu, Jun 29, 2006 at 02:34:59PM +0200, Radim Kolar wrote:
> nemate nekdo odkaz na podobny test? nemuzu nic aktualnejsiho vygooglovat. Rad
> bych si porovnal vysledky
>
> podle mych mereni ztraci linux 2.6 na 4 procesorovem stroji zhruba 30-35%
> vykonu na SMP reziji, coz se mne zda dost u bsd je to zhruba polovina. nicmene
> bsd kernel 6.x je celkove pomalejsi nez linux 2.6 minimalne co se tyce syscallu co pouziva databaze neb top ukazuje cast straveny v kernelu zhruba 2x vetsi nez je tomu u linuxu. tezko rici jak moc se da topu v bsd verit napriklad sloupec WCPU je 6.x narozdil od 5.x spatne.

> [...]

ctes ty vubec current@ ? :)

kris tedka psal o pgsql a vyslo z toho priblizne nasledujici

1) fbsd ma problem s nekteryma prilis contested mutexama (WIP, v 7.0R urcite
vyreseno)

2) pgsql je debil a dela nejakou NOP operaci mnohotisickrat za sekundu. na
linuxu je to free ale na fbsd to saje...

kazdopadne je fakt ze fbsd je pomalejsi ve vetsine uloh ktere se testuji.
nicmene nasi vyhodou je to ze delame veci obecneji a kvalitneji. takze ocekavam
pay-off v budoucnu. V ramci SoC ctu linuxovy kod a pokud jsem predtim nemel
linux rad tak ted vim na 100% co nechci pouzivat ;)

roman

precti si archiv current@, urcite to najdes