Odkazuje adresar mimo lokalni stroj?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 28 11:33:49 CEST 2006

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Teda co ja viem, hmm. Nestacilo by na tom zdielanom sietovom disku
> mat subor znameho mena a pred zalohovanim testovat jeho existenciu? A
> pripadne do neho logovat zalohovanie, a pod.

	Jasne, ze stacilo. Jen je treba odhadnout pravdepodobnost, ze ho,
omylem ci z jakehokoliv jineho duvodu an vzdalenem disku smazu - a
zalohovani prestane bezet, nebo ze ho, naopak, omylem, na lokalu
vytvorim (zejmena kdyz se to nej budou zapisovat LOGy) a zalohy se
zacnou ukladat lokalne.

	Taky je otazka, jestli je opravdu 'if [ -r ...' o tolik jednodussi
konstrukce, nez 'if find ...'  aby se to tim jednodussim lec mene
spolehlivym zpusobem vyplatilo udelat ...

	To zalezi na lokalnich potrebach a podminkach tazatele.