update na 6.1 a ipmi

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Sun Jun 18 22:59:54 CEST 2006

Dňa Ne 18. Jún 2006 22:15 Dan Lukes napísal:

> 	Pokud nekdo, kdo se s probleme setkal by byl schopen ho zanalyzovat,
> nebylo by asi od veci zaslat prislusne PR (dokonce i v pripade, ze
> nejste schopni navrhnout reseni/opravu). Samozrejme, nejprve je treba se
> podivat, ze uz nekdo takove neposlal.
>
> 						Dan
>

> P.S. 	Je mi trochu divne, ze se takovahle chyba mohla dostat az do
> release - a nejednodussi vysvetleni by bylo, ze to s tim mnozstvim
> vyvojaru, kteri prekladaji kernel starym zpusobem, nebude tak zhave.
> Protoze ale verim, ze Roman si tvrzeni, ze plno vyvojaru pouziva prave
> [...]

Kedze som sa s FreeBSD stretol len pred par mesiacmi a aj s upgradom mi tu
pomohol Dan, nepripadalo mi to vtedy moc zvlastne, no a kedze mi kompilacia
novym sposobom prebehla bez problemov, nechcel som Vas tu tym zatazovat a
myslel som si, ze je mozna len nova cesta. Preto nemam nikde ani kopiu hlasok
pri nezdarenej kompilacii. Fakt ale ostava, ze starou cestou to neslo. Chyba
v kerneli nebola, niekolko krat som to kontroloval. Koniec koncov, novou
cestou to slo bez problemov. V 6.0 som sa s kernelom dost hral, nedal sa mi
pripojit MP3 prehravac a komp mi zakazdym zamrzol, nasledne sa rozbehol len
cez fsck, dost ma to stvalo, takze vtedy som kompiloval kernel jak novou, tak
starou cestou. To je ale teraz vedlajsie. Od upgradu som sa s kernelom
nehral, system je stabilny a vsetko funguje ako ma. Zatial vsetok novy
hardware co som pridal loadujem cez moduly. Zajtra ked budem mat cas, upravym
kernel a skusim ho zkompilovat novou cestou. Potom zreferujem. Zatial prajem
dobru noc.