update na 6.1 a ipmi

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jun 18 22:15:50 CEST 2006

Perfect Stranger napsal/wrote, On 06/16/06 17:15:

> Pri upgrade zo 6.0 na 6.1 mi isiel novy kernel prekompilovat len novym
> sposobom, starym to tiez koncilo na nejakych error hlaskach, novym sposobom
> to bolo hned :-) Handbook 8.3 Building and Installing a Custom Kernel

	Pokud nekdo, kdo se s probleme setkal by byl schopen ho zanalyzovat,
nebylo by asi od veci zaslat prislusne PR (dokonce i v pripade, ze
nejste schopni navrhnout reseni/opravu). Samozrejme, nejprve je treba se
podivat, ze uz nekdo takove neposlal.

						Dan

P.S. 	Je mi trochu divne, ze se takovahle chyba mohla dostat az do
release - a nejednodussi vysvetleni by bylo, ze to s tim mnozstvim
vyvojaru, kteri prekladaji kernel starym zpusobem, nebude tak zhave.
Protoze ale verim, ze Roman si tvrzeni, ze plno vyvojaru pouziva prave
tento zpusob prekladu nevymyslel "jen tak" je zrejme spravne vysvetleni
nejake jine ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz