update na 6.1 a ipmi

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Jun 18 20:46:29 CEST 2006

Martin Zdrazil wrote:
[...]
> mam dotaz zda je nezbytne udelat pri prechodu z 6.0 na 6.1 buildworld,
> mam totiz vaznou obavu ze pri mergemaster neco totalne poseru a za to me
> uj sef nepochvali, kor kdyz to podelam na produkcnim serveru (na
> testovacim to samo projde v pohode jak totak byva).

Pri mergemasteru neni co "totalne po*rat". Jelikoz se v naproste vetsine
jedna o zmeny v /etc/, pak je celkem jednoduche si udelat zalohu celeho
/etc/ a v pripade problemu vse obnovit.
Jinak chapu, ze pokud clovek s mergemasterem moc casto nedela, tak "ma
strach", ale ja jsem si na to pocase zvyknul a uz vim, ve kterych
adresarich jsem souboru na 100% nemenil a tam s naprostou jistotou
nechavam instalovat nove verze souboru a u ostatnich si prohlizim diffy.
Par souboru pak nechavam v puvodni verzi (hosts, rc.conf atp.) a jen
nekolik malo souboru vyzaduje opravdu slouceni puvodni a nove verze
(merge). U nich je dobre si nechat nekde stranou jak puvodni verzi
(treba v zaloze), tak i novou (zkopirovat si nekam /var/tmp/tmproot,
nebo jak se ten adresar se soubory pro mergemaster jmenuje)

Miroslav Lachman