update na 6.1 a ipmi

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sun Jun 18 19:43:14 CEST 2006

No ja bych rekl, ze buildworld nic spatneho neudela, zato pred
installworld je potreba mit se na pozoru a pri mergemaster proste
premyslet nad tim co delate.

Ale k odpovedi: Ano, je potreba pri upgrade z 6.0 na 6.1 instalovat jak
jadro, tak userland

A pro uklidneni: delal jsem to na nekolika serverech a zcela bez
problemu.

Take bych na vasem pripade premyslel nad duvodem, proc prechazet z 6.0
na 6.1, zejmena pokud si nejste sam jisty.

Ondra