newsyslog.conf a rotace dle velikosti i casu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Jun 16 23:39:47 CEST 2006

Petr Rehor wrote:
[...]
> Ono to urcite kouzlo ma. Pokud vim ze za obvyklych podminek log roste
> stale stejne a chci si ho archivovat tak si nastavim rotaci jedno za
> den-tyden-mesic, ale pro pripad, ze se z nejakeho duvodu muze
> dramaticky zvetsit
[...]

Presne z toho duvodu to tam chci. Normalne mi staci tydeni rotace,
protoze je to server pro downloady a tech je "malo", ale velkych souboru
(trafik 250GB za den), jenze je tam taky system proti primemu linkovani
z cizich webu. No a nekdy se stane, ze tam nejakej chytrak pusti
vicetrheadovy downloader, spadnem mu pripojeni, vyprsi mu session a po
case se pripoji znovu, jeho uzasny downloader se pak pripojuje treba 50x
za sekundu a neustale dostava 503 Forbbiden. Tim se pak zacne zaplnovat
log takovym zpusobem, ze to za par hodin udela pres pul giga.

Miroslav Lachman