Kernel 6.1 na BSD 6.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 15 11:11:59 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 06/15/06 10:12:
> no, je fakt ze ja mam SILNE jine pozadavky nez ostatni ale merito veci zustava.

	To je prave trochu ten problem. Meritum veci bylo o pouzivani worldu z
6.0-RELEASE a kernelu z 6.1-RELEASE. Nikoli o pouzivani worldu i kernelu
stejne verze, jen z ruznych dnu.

	Takze ocenujeme, ze's vyuzil prilezitosti, abys nam vsem ukazal, jak
zvlastni pozadavky dokazes chytre vyresit u sebe doma, i kdyz ti to
trochu pada. A pokud se vratime k puvodnimu tematu teto diskuse, zda se
mi, ze muzeme konstatovat konsensus:

> jasne ze userland z 2.2.6 s kernelem z 7-current asi nebude to prave orechove
> ale je potreba to videt realne a rozumne.

	Naprosto souhlasim. Pouzivat userland jedne verze a kernel jine verze
neni "to prave orechove" (kdyz se ti tedy vyraz "je to prasarna" tak
nelibi) a tazateli lze neco takoveho uprimne nedoporucit.

	Nedorozumeni pravdepodobne vzniklo tim, ze kdyz's uprostred debaty
tykajici se Kernelu 6.1 a worldu 6.0 napsal:

-------------
proc by to mela byt prasarna? ja osobne mam jiny userland, jiny kernel a
jine moduly a co jako?
-------------

	... tak nekteri pritomni diskutujici, vcetne me, nepochopili, ze ses
prestal bavit o probiranem a popsanem pripadu a misto toho se chlubis
svym resenim situace, ktera je ale od probirane natolik odlisna,  ze
popisovane chytre reseni na ni patrne aplikovatelne nebude ...

	Proste jsme si v kontextu diskuse mysleli, ze za "bez dalsi diskuse
bezne a normalni" obhajujes pouzivani kernelu a worldu pochazejicich z
ruznych RELEASE (ano, i to je mozne, ale nerekl bych, ze to lze pausalne
doporucit bez znalosti jakychkolvi dalsich veci o resenem pripadu).

	Tam nas, kteri jsem te nepochopili, omluv.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz