Upgrade 5.4 Rel. 11 => Rel. 12

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 9 10:47:54 CEST 2006

Martin Horcicka napsal/wrote, On 06/09/06 10:23:

> To muzes snadno - do /etc/make.conf si dej "BATCH=yes" a vymaz si
> adresar /var/db/ports.

	To neni tak uplne totez. BATCH nelikviduje jen dotazy na konfiguraci,
ale jakoukoliv jinou interaktivitu - pocinaje upozornenim, ze instalace
portu muze narusit bezpecnost systemu a nekonce interaktivitou
pripadnych instalacnich ci deinstalacnich rutin scriptu, kde pouziti
BATCH dokonce zpusobi, ze se port pro jistotu vubec nezkompiluje. Krome
toho BATCH rusi interaktivitu 'patch' faze.

	Ja se chci zbavit vyhradne perzistentnich konfiguraci a idealne take
dotazu na ne.

> Pokud budes chtit u neceho zmenit nastaveni, pridej si do /etc/make.conf neco
> jako:
>
> .if ${.CURDIR} == /usr/ports/www/linuxpluginwrapper
> WITH_FLASH=yes
> .endif

	To neni potreba, pouzivam prakticky vyhradne portupgrade a tam, kde ne,
tak bud' prekladam v defaultnich nastavenich, nebo si je na radek napisu
rucne. Potrebuju ale zajistit, aby platilo, ze kdyz nenapisu zadne
optiony, tak se mi to prelozi v defaultnich nastavenich - a ne nejakych
nekde ulozenych. A to jak pri rucnim spousteni, tak pri spousteni pres
portupgrade.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz