Divne hlasky v logu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 1 09:35:32 CEST 2006

Peter Rosa napsal/wrote, On 06/01/06 08:44:
> Added: "/root/from" "/root/out" "/root/from=0531" "/root/a[4518]:"
> "/root/on" "/root/connection"
> "/root/120.200.185.220.broad.tz.zj.dynamic.cndata.com," "/root/f31"
>
> Skutocne tam tie adresare boli... S datumom 1.6.2006, 00:05.
>
> Jedina akcia, ktora vtedy prebehla v systeme (podla ostatnych logov),
>  bol mailmgr, ktory generoval denny a mesacny suhrn.

	Sice jsem se s tim nesetkal, uz proto ne, ze nepouzivam ani mailmgr ani
tripwire, nicmene, zda se mi relativne jednoduche zjistit, jestli to byl
on. Proste ho nad stejnymi LOGy spustit jeste jednou. A pokud se
potvrdi, ze je chyba v nem -  a se znalosti "kde" je uz daleko
jednodussi hledat odpoved na otazku "v cem" (je chyba).

	A nemelo by byt ani slozite zjistit, zda ta jmena jsou z LOGu nebo ne -
az na ty nejkratsi fragmenty je nejsnazsi proste prohledat LOGy na
vyskyt uvedenych retezcu.

> Ak sa nemylim, mailmgr musi bezat ako root kvoli citaniu logov

	To zalezi, jake konkretni LOGy cte a jaka konkretni prava mas k nim
nastavena ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz