RAID1 na serveru s MB A8N-VM

Alexander Borsik mex at localnet.sk
Tue May 30 13:59:36 CEST 2006

Ahoj,

> system nema v loader.conf instrukciu, aby natiahol modul obsluhujuci ar.
> Stavalo sa mi to pri upgrade systemu, ked som zabudol dopisat riadok do
> loader.conf.
> Skus nastartovat stroj, a pred bootom OS mu rucne zadaj:
> #load kernel
> #load tvoj_modul_ar
> #boot

Toto samozrejme neplati v pripade, ze mas "ar" priamo v jadre. Mne to skor
pripada, ako keby si nemal dobre nasetupovany raid priamo v biose. Rovnako
sa to tyka aj bootovania, ten integrovany semi-raid radic (nakolko sa
NEjedna o plnohodnotny raid radic) "by mal" bootovat bez problemov a mozno
je len znovu v biose zle nastavena boot sekvencia. Skusil by som este
poprehadzovat disky na rozne sata porty prip. vyskusat ine disky, ak mas
nejake k dispozicii. Otazka este je, ci sa raid pole vytvorene v biose
tvari zdravo alebo ci uz tam pozorujes nejake problemy. Pri vytvarani toho
raidu v biose si dal toto novovytvorene pole "zosynchronizovat"?

MeX