RAID1 na serveru s MB A8N-VM

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue May 30 13:24:02 CEST 2006

Zdravim,

> Bez ohledu na to, jestli je v BIOSu RAID-1 zapnuty, nebo ne, instalator
> mi nabizi disky ad4 a ar0. Instalace probehne bez problemu (ar0), po
> instalaci se server chova takto:
> 1) mam-li v BIOSu RAID zapnuty, vubec nebootuje (hlasi neco jako, ze
> nemuze najit zadny "boot device")
> 2) vypnu-li RAID, system nabehne, ale v dmesg je jednak zminka jen o
> jednom fyzickem disku a take warningy:

system nema v loader.conf instrukciu, aby natiahol modul obsluhujuci ar.
Stavalo sa mi to pri upgrade systemu, ked som zabudol dopisat riadok do
loader.conf.
Skus nastartovat stroj, a pred bootom OS mu rucne zadaj:
#load kernel
#load tvoj_modul_ar
#boot

Ak ani potom nenabehne, tak sorry, viac neporadim :-)

Peter Rosa