CUPS 1.2 a Vim7

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 29 14:42:17 CEST 2006

Stano Sitar napsal/wrote, On 05/29/06 14:30:
> Ano. Kewl!

	Hm, doted jsem mel dojem, ze FreeBSD je system, ktery mozna neni
nejpouzivanejsi, mozna ma spoustu ruznych vad, ale presto se relativne
siroce pouziva.

	Docela me prekvapuje, jak hodne vas prekvapuje, ze nekdo na tom systemu
nekdo neco skutecneho dela...

	Myslim, ze kdyz budete jen malinko hledat, tak si podobnou euforii
muzete relativne snadno vyvolat vzdy, kdyz na ni budete mit chut. Ale
snad me nebudete povazovat za vetsiho morouse nez me povazujete dosud,
kdyz reknu, ze si nejsem uplne jist, zda je ucelne, abychom nadseni z
kazdeho takoveho pripadu sdileli s vami my vsichni. I v pripade, ze
dalsi takove pripady budou dvakrat kchuul a trikrat kewl soucasne by
proste konstatovani, ze se nasel dalsi clovek, ktery FreeBSD pouziva pro
vyvoj stacilo - tedy - kdyz uz je to tak prevratna informace ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz