EclipseBSD / QoS ve FreeBSD

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri May 26 18:20:05 CEST 2006

Pav Lucistnik wrote:
> Viz ted hlavne
> http://wikitest.freebsd.org/moin.cgi/SummerOfCode2006

Skoda, ze na tenhle web neni link z te stranky, co jsem postoval ja,
kdyz uz je to stranka o Summer Of Code, tak bych tam tenhle odkaz docela
ocekaval. Nikde jsem na nej dneska nenarazil a to jsem okolo FreeBSD a
Summer Of Code i neco malo vyhledaval v google.

> A mame tam i ceskeho kone ...

O Romanovi vim, jsem zvedav, jak se mu zadari :o)

> Protoze toto jsou jen napady - ideas. Lide mohli prijit s vlastnimi
> myslenkami.

Ocekaval jsem, ze na te strance budou vsechny napady uvedene, aby je tam
nekdo neposilal znovu. Tedy i kdyz nekdo prisel s vlastnim napadem, mohl
se objevit i v tom seznamu s poznamkou, ze uz na nem nekdo pracuje. No
nic, hlavne ze na tom snad nekdo zapracuje :o)

Miroslav Lachman