EclipseBSD / QoS ve FreeBSD

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri May 26 17:05:54 CEST 2006

Miroslav Lachman píše v pá 26. 05. 2006 v 17:00 +0200:

> Tak nakonec (a opet uplne nahodou) jsem nasel zminku, ze se na to mozna
> nekdo chysta.
> Na Google Summer of Code je i stranka FreeBSD projektu
> http://code.google.com/soc/freebsd/about.html a ta obsahuje par
> projektu, mimo jine i nasledujici:
> Jail Resource Limits etc.
> by Christopher Jones, mentored by Kip Macy

Viz ted hlavne
http://wikitest.freebsd.org/moin.cgi/SummerOfCode2006

A mame tam i ceskeho kone ...

> Zajimave je, ze tento projekt neni na
> http://www.freebsd.org/projects/summerofcode.html ani na
> http://www.freebsd.org/projects/ideas/

Protoze toto jsou jen napady - ideas. Lide mohli prijit s vlastnimi
myslenkami.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie