Fatal trap 28: machine... - OK

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu May 25 02:56:34 CEST 2006

Dan Lukes napsal(a):
> 	Duvod, proc NMI vzniklo by mel byt zjistitelny - tesne pred tim
> vypisem, co jsme dostali by mel byt jeste jeden radek:
> NMI ISA xx, EISA xx
Nic take som v *messages* nenasiel :-(
> 	Nicmene, pravdepodobna pricina vznikle situace je - hardwarovy problem.
Hmm... to je to prave orechove, ktore uz som medzi tym poriesil...
> Druha moznost - zmena nastaveni (nejspis BIOSu) majici za nasledek, ze s
BIOS je bezo zmeny
> egeneruje NMI v situaci, kdy driv ne (treba pri nekvalitnim napajeni,
> ktere je vyhodnoceno jako vypadek).
>
> 	Existuje jednoduchy zpusob, jak zabranit aby system v teto situaci spadnul
>
> sysctl machdep.panic_on_nmi = 0
...toz, ani to nepomoze :-) , dik za vyklad...

	No, nedalo mi to a tesne pred polnocou som prehodil creva (okrem disku
a externej sietovky 3COM) mb,cpu,ram,power a vyzera to zatial ok. Je
tesne pred tretou rano a zatial to ide bez skolabovania. Pospustal som
nekake aplikacie, robim na tom nejake upgrejdy, kopirujem sem a tam,
pakujem a podobne... ...zatial to drzi

...a picham uz na to ...bru noc alebo ...bre rano?

--
LuMaX