ulozene option (was: roundcube webmail a problem s PHP pri instalaci)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 17 19:11:15 CEST 2006

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 05/17/06 18:45:

> Jedine tak, ze se smaze /var/db/ports/php5/options, coz neni problem
> zautomatizovat v pripade, ze se pro upgrade pouziva portupgrade - staci
> pak na patricne misto do /usr/local/etc/pkgtoold.conf pridat neco jako
> `rm /var/db/ports/php5/options`

	No, takhle to samozrejme dokazu. Ale to je takova krehka spolehlivost.
Staci abych ja nebo nekdo jiny prelozil port jinak, nebo, jeste hure,
staci, aby beh portupgrade byl predcasne prerusen, a problem je na svete
- zapomenute optionu jsou aktivni a hrozi.

	Nemam nic proti tomu, aby se system snazil intuitivne vycitit, co asi
tak nejvic potrebuju, pokud takovou inteligenci lze vypnout (pokud je
pro dane situaci nevhodna). Tohle ale podle vseho vypnout nelze a
opravdu mi tim realizatori napadu radost neudelali.

	C'est la vie ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz