roundcube webmail a problem s PHP pri instalaci

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed May 17 18:45:48 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
> 	Tuhle hlasku to vypise, kdyz Makefile obsahuje WANT_PHP_WEB (coz
> znamena, ze port potrebuje, jak sama hlaska rika, php jako cgi nebo jako
> Apache modul) - a to Makefile obsahuje, ale /usr/local/etc/php.conf,
> promenna PHP_SAPI (ktera rika, jake aktualni varianty PHP jsou pritomny)
> neobsahuej ani "cgi" ani "mod" - jinymi slovy, nainstalovane PHP neni
> ani modul do Apache, ani CGI verze.

/usr/local/etc/php.conf obsahuje:
PHP_VER=5
PHP_VERSION=5.1.2
PHP_PORT=${PORTSDIR}/lang/php5
PHP_SAPI=full

  > 	Ja to vidim tak - ten, kdo prekladal PHP5 ho prekladal jako port
> lang/php5. Neuvedl WITH_APACHE a on je defaultne bez teto podporu (takze
> schazi "mod") a naopak uvedl WITHOUT_CGI, ktere defaultne zaple je
> (protoze se rozhodl, ze ho nebude pouzivat) a tim zmizelo i "cgi" SAPI.

Ano, WITH_APACHE nikde definovane neni

> *) nevite nekdo, jak snadno tuto feature odstranit ? Chci, aby si to
> optiony neukladalo a zejmena pri pristi kompilaci to nepouzivalo ty ulozene.

Jedine tak, ze se smaze /var/db/ports/php5/options, coz neni problem
zautomatizovat v pripade, ze se pro upgrade pouziva portupgrade - staci
pak na patricne misto do /usr/local/etc/pkgtoold.conf pridat neco jako
`rm /var/db/ports/php5/options`

Miroslav Lachman