obmedzenie http downloaderov

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 17 11:17:12 CEST 2006

freebsdML napsal/wrote, On 05/16/06 17:10:

> Tak tohle se samozrejme resi pomoci proxy! Naprosto typicky

	Stejne se ovsem nevyhnete administrativnim opatrenim, ktere bud' budete
muset vymahat, nebo vam to omezeni budou lidi obchazet.

	Pouziti te proxy jim musite bud' naridit administrativne (a
kontrolovat, zda uposlechli), nebo jejich komunikaci do proxy zahanet
transparentne - pak ale musite rozhodnout jakou komunikaci budete do
proxy zahanet (a jina pres ni nepujde a prave tudy pujde cely system
obchazet), pricemz cim sirsi seznam "zahaneny" portu budete mit, tim
vetsi problem budete mit se stiznostmi, ze ta-ktera (non HTTP) aplikace
ve vasi siti nefunguje a cim mensi seznam portu budete mit, tim castejsi
bude zminene obchazeni.

	Problematicke mezilidske vztahy (vztah mezi klientem a dodavatelem je
taky vztahem mezi lidmi) proste nelze dokonale vyresit technickymi
prostredky (cimz netvrdim, ze se nelze pokusit alespon o castecne
reseni, ktera ale krome pozitiv takrka vzdy nesou i urcita negativa).

	Zdravi

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz