obmedzenie http downloaderov

freebsdML freebsdml at quasan.com
Tue May 16 17:10:14 CEST 2006

> Zdravim,

>         da niekto tip, ako by som mohol co najefektivnejsie obmedzit takych
> uzivatelov, ktori stahuju prostrednictvom http.

>         Mam 200 uzivatelov a stranok v nete je X. Uzivatelom potrebujem
> zabranit v stahovani cez ftp a http. Cez ftp nemam problem, ale cez
> http... ...no tu si troch lamem hlavu. K nejakemu rozumnemu rieseniu
> (takemu, aby som zas neobmedzil uzivatelov, ktori len surfuju) som
> zatial nedospel.

> Vdaka
> --
> LuMaX

Tak tohle se samozrejme resi pomoci proxy! Naprosto typicky
Squid+delay pools. Diky tomuhle nastroji lze definovat traffic
pasma-tridy a ty rozsahlym zpusobem vazat na access politiku.
Konkretne lze omezit velikost stahovanych souboru a to dokonce z ruznych
sajt zvlast...dale dat prilis aktivnim uzivatelum nejnizsi traffic
pasmo...omezit pripony stahovanych souboru cimz se da mimo jine
sikovne zrusit streaming inet radii a tv... atd. atd.
Lamat hlavu si uz neni treba...staci man squid.conf a je po
problemech. Tak je to jednoduche...

Pavel

--
S pozdravem,