linuxova emulacni vrstva

freebsdML freebsdml at quasan.com
Sun May 14 14:41:21 CEST 2006

> zdravim

> pouzivate nekdo linuxovou emulaci? resp. existuje nejaky program ktery byste
> pod ni radi pouzivali ale nemuzete protoze kdyz ho spustite tak nejede protoze
> v linuxove emulaci neni neco implementovaneho?

> pokud ano, tak budu rad kdyz mi reknete co presne v linuxove emulaci vam chybi
> (mam na mysli to co je v kernelu, ne v portech)

> diky

> roman

> ----------------------
> www.liberalnistrana.cz

ted nevim jesi to neni mimo misu, ale...slo by nejak rozchodit
linuxove zalezitosti jako je ULM nebo Vserver pod bsd? Sice jsou
nejake emulatory jako vmware, ale to neni vyhovujici. Moznost spustit
"virtualne" linux primo v bsd stejne jednoduse jako jail a mit tak
vlastne neco na zpusob "linux os v jailu" by bylo "hustou" vychytavkou.
V linux se to resi skrze opatchovani kernelu( pridanim modulu), proto
to pisu sem, kdyz se ptate jestli neco chybi v fbsd kernelu.
Idealne neco ve stylu kldload ./linuxVserver.ko.
hm...mozna ale prilis fantaziruju:)

--
S pozdravem,
 Pavel