FreeBSD jako printserver RESENI

Lubomir Host rajo at platon.sk
Wed May 10 09:59:23 CEST 2006

On Tue, May 09, 2006 at 10:40:38PM +0200, Pentium wrote:
> Takze odpoved zni
> Na linuxu jsem ji rozchodil ale po kazdem zapnuti tiskarny musis do ni
> nahrat jinej frimware pak tiskne ok ale jak se vypne tak musis zase
> nahravat.
> Jinak z levnych není problem kupodivu s
>
> MINOLTA Laserová tiskárna PagePro 1350W
> A pak bude asi ok HP s ethernetem
> HP LaserJet 1022N

HP LaserJet 1022N je jedna z tlaciarni u nas vo firme. Tlaci sa cez
siet, vacsinou z windows klientov. Oni tlacia v pohode bez problemov.

Ja (na linuxe) pouzivam cups. Tlacit viem tiez, ale pri tlaceni
PostScript dokumentov tlaciaren niekedy zblbne. Niekedy zblbne kazda 2.
strana, niekedy je to 10 stran bez problemu.

Zatial som po pricine problemu nepatral, jednoduchsie je vytlacit chybne
strany znova. Ale ak by som mal tlacit castejsie, tak by ma zbytocne
minanie toneru na husto potlacene zblbnute strany  a nutna kontrola
dokumentov asi dost zlostila.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :