FreeBSD jako printserver RESENI

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Tue May 9 22:40:38 CEST 2006

Takze odpoved zni
Na linuxu jsem ji rozchodil ale po kazdem zapnuti tiskarny musis do ni
nahrat jinej frimware pak tiskne ok ale jak se vypne tak musis zase
nahravat.
Jinak z levnych není problem kupodivu s

MINOLTA Laserová tiskárna PagePro 1350W
A pak bude asi ok HP s ethernetem
HP LaserJet 1022N

Print server jsem bohuzel neodzkousel jelikoz mam jen LPT HP printserver
kterej funguje dobře s moji HP LaserJet 4 Plus