Zhrouceni Xorg a zmizeni konzole

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 9 22:46:40 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 05/09/06 16:23:

> nepamatujes.. a uz jsem i prisel na to proc... kdyz je ten proces blokly kdyz
> ceka typicky na IO a my bysme ho odblokli tak se muze stat ze se nakonec to na
> co ten proces cekal stane a on prepise pamet ktera uz tomu procesu nepatri.. a
> je prusvih :)

	Zduvodnenim si moc jist nejsem, prace s IO je otazkou kernelovych
driveru a prenos probiha do kernel-memory space, nicmene, donutilo me to
podivat se do zdrojaku a v zasade mas pravdu. Procesy a thready se sice
kvuli SIGKILL budi (dokonce jim system zvysi prioritu, aby se
schedulingu a tedy i zabiti dockaly rychleji), ale jsou tam zasadni
vyjimky. Jednou jsou trasovane procesy a druhou jsou specificky uspane
procesy (msleep(), kde priority & P_CATCH != 0).

	Takze jsem nemel pravdu a SIGKILL skutecne nemusi mit na proces
pozorovatelny vliv.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz