Re: Autologin Xorg a 2screen

Intel Pentium pentium.konference at seznam.cz
Tue May 2 22:22:46 CEST 2006

No chapu ze to je 0lova bezpecnost ale je to jen terminal bez pripojeni na internet jen na tom bezi POS system ael mam problem s tim jak definovat ze se jedna oprava ma otevrit na jednom monitoru a druha na druhem mam tam ted opera & opera ale spusti to jen na screen0 jednu operu ale potrebuji definovat ze to ma otevrit operu i na screen1 Asi to bude mozne definovat na jake souradnici to otevrit ale to nevim jak napsat