Autologin Xorg

Vladimír Kyliánek kyli at email.cz
Mon May 1 23:55:35 CEST 2006

1) jestli jen X, tak do xinitrc přidejte, co potřebujete spustit
( normálně vypadá asi nějak takhle
http://www.strath.ac.uk/CC/Courses/oldXC/subsection3_9_3.html )

2) pokud používáte KDE
	do xinitrc napište pouze startkde (KDE s spustí po startu X)
	v /home/uživatel/.kde/Autostart jsou programy, co se spouští po startu
KDE, tam přidejte co potřebujete

nakonec automatické spuštění X (startx) po přihlášení (toho konkrétního)
uživatele, v linuxu v /etc/rc.d/rc.local, ve FreeBSD nevím ( zatím jsem
nepotřeboval )

Tohle "řešení" se mi ale moc nelíbí, nebylo by přece jen lepší se
přihlašovat přímo v X ?