firewally- který používáte a proč -pro a proti

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Sat Apr 29 23:46:45 CEST 2006

On 2006-04-25 21:48 +0200, Dan Lukes wrote:

> 	No prave - a u tech mam uplne stejnou osobne neproverenou, informaci,
> ze volani funkce v dynamicky linkovane knihovne ma vetsi overhead nez u
> kodu staticky linkovaneho.

U dynamickych kniznic sa naviac musi pouzivat jedno z nesledujucich:
1. realokacia
2. position independend code (PIC)
3. kompilacia s pevnou adresou vo virtualnom adresovom priestore

Normalne (Linux, zrejme aj FreBSD) sa myslim pouziva PIC kvoli tomu, ze
nie je nutne realokovat a je mozne tento kod napamovat pre rozne procesy
na rozne virtualne adresy (setri to pamet). 3. sa nepouziva z
pochopitelnych dovodov, musela by kazda kniznica mat predom stanovene
miesto... na 4GB adresoveho priestoru by rychlo doslo ku koliziam.
No a PIC je myslim pomalsi nez klasicky kod.

Povazujte, prosim, tieto informacie za informacie z nedoveryhodneho
zdroja... je to proste to, co si pametam z prednasky :-).

Majo

--
Najděte vždy aktuální MAPY ČR ve vašem mobilu a používejte je ZDARMA!
Aplikace oceněna 1. místem v soutěži Best Mobile Solution 2005.