firewally- který používáte a proč -pro a proti

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Apr 24 11:34:06 CEST 2006

docela dobrej(nevím jestli je dobrej,ale je pěkně udělanej) českej
návod  na PF je tady

chtěl bych jej jen tak nezávazně zkusit,ale jak jej spustím(nevím ani
jestli je standartně v systému,nebo se musí instalovat) a jak to je,když
mám IPFW v jádře-nebude se to nějak rvát?

http://www.openbsd.cz/faq/pf/cs/index.html

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504