firewally- který používáte a proč -pro a proti

gabriel gabriel31337 at gmail.com
Mon Apr 24 10:46:42 CEST 2006

Suhlas, orgazmus z PF je opravneny :), konfiguracia je rychla a
jednoducha (povedal by som ze oproti IPFW aj dost kratka co sa do
rozsahu pravidiel tyka), staci postupovat podla manualu na openbsd.org,
musim povedat ze v porovnani s IPFW, ktore som zo zaciatku pouzival, je
PF velmi prijemnou zmenou a uz by som sa k IPFW (po skusenostami s PF)
nevratil.

gabriel