kompilace sendmail

Aleš Nechvátal info at videon-znojmo.cz
Fri Apr 21 11:22:44 CEST 2006

Mne funguje tento postup:

- kompilace se provede primo ze zdroju z sendmail.org
- predpoklada se predchozi uspesna instalace SASL2
- nejdriv se musi upravit konfiguracni makro v
   /sendmail-8.13.6/devtools/Site/site.config.m4

toto jsem pouzil ja:

APPENDDEF(`confENVDEF',`-DSASL=2')
APPENDDEF(`conf_sendmail_LIBS', `-lsasl2')
APPENDDEF(`confLIBDIRS', `-L/usr/local/lib -R/usr/local/lib')
APPENDDEF(`confINCDIRS', `-I/usr/local/include')

- vlastni kompilace a instalace: sh Build && make install
- pri trose stesti by to melo behat

Ales Nechvatal