kompilace sendmail

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Apr 21 10:34:15 CEST 2006

Zdravim,
mam nejaky problem pri kompilaci sendmailu. Potrebuju sendmail + sasl,
postupuju dle navodu (anebo podobnych)
http://www.puresimplicity.net/~hemi/freebsd/sendmail.html

ale nedari se mi znovu prelozit sendmail. Postupuju takhle (ted to pisu
z hlavy, snad je to spravne):
cd /usr/src/lib/libsm
make cleandir
make obj depend
make

cd /usr/src/lib/libsmutil
make cleandir
make obj depend
make

cd /usr/src/usr.sendmail
make cleandir
make obj depend
make
make install

a prave pri tom instalu dojde k chybe:
make: don't know how to make
/usr/src/usr.sbin/sendmail/../../lib/libsmutil/libsmutil.a. Stop

Nedavno neco podobneho proslo konferenci, nekdo radil stahnout nove src.
I to jsem zkousel a vysledek je stejny. Myslel jsem, ze mam chybu v
/etc/make.conf. Zkusil jsem tam defaultni ale ani to nepomohlo.

kdyz jsem googlil, nasel jsem dalsi zoufalce s touhle chybou, ale reseni
jsem nenasel :-(

Je to 5.3-RELEASE-p23

Diky za radu

PM